Vycestujte do Kene

CESTOVAŤ DO KENYA

Strany 1-2

Zucchero a Watamu o rok neskôr ... stále emócie

Dlhú zimu nechávam za sebou a s veľkou radosťou vítam príchod leta s dlho očakávanými sviatkami, pretože túžba vrátiť sa do Kene k svojmu milovanému Watamu a k môjmu drahému priateľovi cukor je to čoraz silnejšie.

A tak večer 14. Augusta na palube Airbusu 330-200 z Eurofly Z Talianska sa lúčim z okna a preč ... letím do Kene. Netrpezlivosť a túžba pricestovať cestu ešte predlžujú, ale nakoniec o 6.30 v sobotu 15. augusta sa kolesá lietadla dotýkajú zeme ... SIIIII Som v Mombase. Okamžite čakám na kontrolu a kontrolu batožiny a ponáhľam sa k dodávke na presun do dediny.

Cesta trvá asi dve hodiny a z okna sa pozerám na mesto Mombasa v jeho rannom chaose, s jeho parfémami, vôňami, s jeho bosými deťmi behajúcimi po turistických autobusoch s nádejou, že ich niekto vyhodí z okna a cukrík, snaží sa spomenúť si na už cestované cesty a už videné miesta.

Ručička hodín beží pomaly a ja som netrpezlivý, čoraz netrpezlivejší, ale tu je známka Pláž Vodnár ... konečne som dorazil. Mnoho plážových chlapcov je pripravených zaútočiť na nových prichádzajúcich, ale už na mňa niekto čaká, najlepší, môj skvelý a najdrahší priateľ cukor! Obrovská je emócia, ktorá ho opäť objala, a skvelá je emócia konečného návratu do krajiny, ktorá mi minulý rok priniesla najkrajšie a najsilnejšie emócie môjho života!

Dohodnem si stretnutie s cukor neskôr a idem na kontrolu k Vodnárovi. Vidím známe tváre a pocit, že sa cítim ako doma, vo mne ožíva, pozerám sa okolo seba a je to všetko ako minulý rok, nie, je tu niečo nové: spojovací mostík medzi centrálnym telom a Lily Palm. Moja izba je v hlavnej budove na medziposchodí s výhľadom na bazén a reštauráciu.

Rýchla sprcha a so Stefaniou a Albertom, párom, ktorého sme stretli na letisku, stretávame Zucchera a okamžite s ním vybavujeme výletný balíček: dva dni safari v Tsavo East, Blue Safari a pol dňa v Malindi.

Po obede relaxujeme v bazéne, je cítiť únavu z cesty. Ležiac ​​na posteli pozerám na oblohu, nechávam sa unášať vnemmi, tisíce obrázkov predo mnou prúdia, spomienky na minulý rok, očakávania tohto roku, ale dôležité je, že sa cítim šťastný a pokojný.

MODRÉ SAFARI NA MANGROVIE

Na druhý deň, v nedeľu 16., sme pripravení na prvú exkurziu: Modré safari k mangrovníkom. Vymenovanie s cukor je to na pláži. Keď sme zhromaždili celú skupinu a kráčali sme po nábreží, dôjdeme do bodu, kde kotví naša loď „Prekvapený“; Keď už sme na palube, jazdíme na vlnách mierne rozbúreného mora, vchádzame do nádherných mangrovových porastov a pomaly sa plavíme a užívame si nádhernú krajinu, ktorá nás obklopuje. Z diaľky vidíme skupinu ružových plameniakov, približujeme sa bližšie a sú vyrušované hlukom motora a vznášajú sa, čo nám ukazuje krásu farieb ich srsti.

Blíži sa čas obeda, prichádzame na ostrovček, kde nás čaká bohatý bufet: ryža s chobotničkovou omáčkou, mečúň so zemiakmi, morský rak a krevety a nakoniec veľa dobrého ovocia. Medzi smiechom a veľkou radosťou hltáme obed a hlasný potlesk velikánom cukor kto pochopil, že aby sa Taliani cítili dobre, musíš ich "vziať za krk" !!!!

Po hodine siesty po obede späť na palubu sa dostávame do morského parku Watamu a tam sa zastavíme na kúpanie medzi farebnými rybami a potom sa vraciame do dediny.

VÝCHOD SAFARI-TSAVO

Je pondelok 17. augusta, termín o 6.00, raňajky v miestnom „občerstvení“ a ideme na safari. Ako plážové dievča cukor mi zverí mikrobus, ktorého sprievodcom bude legendárny Ambrose a po dvoch hodinách cestovania po kľukatých cestách („tancuješ bez hudby“ vždy povie cukor) a zaprášení sme tu pri vchode do parku.

Všetci plní adrenalínu a s fotoaparátom v ruke sme pripravení zvečniť obrazy nádhernej savany s jej farbami, rozmanitosťou krajiny a nádhernými zvieratami, ktoré ju obývajú.

Užívam si scenériu s úplným pokojom a pôsobím ako hovorca smerov a vysvetlení nášho vodiča Ambrogia.

Zebry, žirafy, slony, antilopy, paviány, krokodíly, hrochy, diviaky, ale tu je najvyhľadávanejšia „korisť“: levy. Aby sme boli presní, levice, vidíme ich skupinu relaxovať medzi kríkmi, jednu ležiacu na guľatine, druhú pripravenú na útok na korisť, ktorá jej potom unikne.

Spokojní a šťastní dorazíme na obed do Voi Wildlife Lodge.

Tento rok sa ubytovanie nekoná v stanoch, ale v izbách, ktoré sú nepochybne pohodlnejšie ako stan, ktorý však podľa mňa „urobil viac safari“. Pokoj, to vnímam, keď som na chate a na terase s výhľadom na rybník, kde sa zvieratá chodia napiť, relaxujem pripravený čeliť popoludňajšiemu „lovu“.

Späť na palubu mikrobusov opäť odchádzame, až do západu slnka, ktorý si kvôli oblohe pokrytej obrovskými sivými mrakmi nemôžeme vychutnať. Vraciame sa na chatu, sprcha, večera, pokec s priateľmi a ideme skoro spať, na druhý deň je budík na svitaní.

Po raňajkách odchádzame za novými dobrodružstvami a novými emóciami. Dnes je Zucchero s nami v našom mikrobuse, opúšťame chatu, v určitom okamihu pri CB hlásenie, Ambrogio začne šialene bežať: zbadali chobotnicu. Je to ďaleko a maskované farbou savany, ktorú ťažko vidíme, beriem ďalekohľad, tam je, je tam, je nehybný, so všetkou jeho eleganciou a s upreným pohľadom pred seba.

Všetci sme veľmi šťastní, po nafotení opäť odchádzame. Po pár metroch sme zbadali samca, ale bez hrivy, ktorý kráčal neďaleko nás. Čo môžem povedať, ráno plné veľkých emócii!

Čas strávený v parku sa čoskoro končí, lístok je platný 24 hodín a tak odchádzame na návrat do Watamu.

OSTROV LÁSKY

Je štvrtok 20. Keď nás v stredu opustíte v úplnej relaxácii, aby sme sa vzchopili zo safari, cukor nás sprevádza na ostrov lásky. Nie je známe, prečo sa to tak volá, sú takí, ktorí hovoria kvôli svojmu tvaru srdca, a sú takí, ktorí hovoria preto, lebo našli pár, ktorý sa miloval ...

Dostanete sa k nemu pešo po uliciach Watamu. Je pekné prechádzať sa ulicami mesta, uvidíte, ako ľudia žijú, stretnete veľa detí, ktoré hneď ako uvidia skupiny turistov, prenasledujú ich a pýtajú sladkosti, perá a tričká.

Na ostrov sa kvôli odlivu dostaneme pešo a okamžite skočíme do vody prilákanej nádhernými farbami Indického oceánu.

Blíži sa čas obeda a príliv začína stúpať, ale my sme schopní sa opäť vrátiť pešo. Je pôsobivé sledovať, ako rýchlo stúpa hladina vody a aké silné sú prúdy. Inak sú tu veľmi ručne vyrobené člny, ktoré vás dovedú späť na breh.

Návrat do dediny sa vždy vedie cez Miláno 2, oblasť, kde sa nachádzajú nádherné vily vlastnené prírodne bohatými Talianmi.

Strany 1-2

Poznámka
Tento článok vložil náš čitateľ. Ak si myslíte, že to porušuje autorské práva alebo duševné vlastníctvo alebo autorské práva, okamžite nás o tom informujte písomne ​​na adresu [email protected] Ďakujem